Časopis Automakers vyhlásil, ve spolupráci s novinářskými kluby, anketu o nejlepší mediální servis v rámci Svazu dovozců automobilů v roce 2016. V redakci se do konce ledna sešlo 59 hlasů motoristických novinářů. Redaktoři v únoru zvolili z 19 nominovaných PR manažerů nejlepší desítku.
„Motorističtí novináři z Klubu motoristických novinářů a Klubu motoristických publicistů mohli v průběhu prosince a ledna posílat hlasy PR manažerům, kteří poskytovali v průběhu roku 2016 nejdostupnější informační servis pro jejich redakce,“ vysvětluje předseda KMN Michal Busta. Konečný termín pro odevzdání hlasovacího lístku byl stanoven na 31. ledna 2017.
„V redakci se do termínu sešlo celkem 59 hlasů pro celkem 19 manažerů. V průběhu února probíhá sčítání hlasů, jeho výsledky budou vyhlášeny v Importérském speciálu Automakers 2017,“ uvedl šéfredaktor magazínu Erich Handl.
Novináři v anketě hlasovali také o nejlepších tiskovkách a dalších akcích pro média v průběhu roku 2016.
Hlasovali také o PR manažerech, s jejichž prací nejsou spokojeni! Anketa byla omezena PR manažery SDA (plus bývalé členy svazu).
Manažeři zvoleni do TOP 10 (v abecedním pořadí):
Miloš Adámek, Hyundai
Martin Hejral, Opel
Kateřina Jouglíčková, Kia
Petr Kolář, Nissan
Janka Konečná, Fiat
Radka Matthey, Peugeot
Vítězslav Pelc, Škoda
Michaela Procházková, Audi
Jitka Skaličková, Renault
Zdeněk Zikmund, Subaru
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva