Nejúspěšnější agenturou ve vyhlášené České ceně za PR byla AC&C. Dlouholetá PR agentura Porsche Česká republika brala celkem 8 trofejí, z toho 3 zlaté a 1 stříbro za náborovou kampaň Jedlo pre ajťákov pro klienta T-Systems Slovakia.
Letos se utkalo 156 projektů (loni 113), resp. celkem přišlo 310 přihlášek. Sedm desítek porotců poslalo ve 22 vypsaných kategoriích do druhého kola nejlepší projekty. Na shortlistech tak měly nejvíc projektů Ogilvy Public Relations (14), Skupina Konektor (agentury PR.Konektor a Konektor Social) (13), AC&C + SocialBooster (9), AMI Communications (9) a Bison & Rose (8).
Nejlépe z tohoto klání vyšla AC&C. Z devíti projektů na shortlistech dokázala vytěžit osm cen – 4 zlaté, 3 stříbrné a 1 bronzovou. Následovaly agentury Ogilvy PR a Bison & Rose. Jak píše odborný server Mediář, loni nejúspěšnější AMI Communications spadla až na 5. příčku.
„Máme velkou radost, že po nedávném vítězství v Golden Sabre Award, největší celosvětové PR soutěži, naše projekty takhle zabodovaly i na domácí půdě. Je to velká motivace pro nás všechny vytvářet klientům kampaně, které maximálně přispějí k rozvoji jejich byznysu,“ řekl Jan Klíma, ředitel agentury AC&C.
Českou cenu za PR od roku 2006 každoročně vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur (APRA). Oceňovány jsou PR projekty či jejich části, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.
Tato profesní soutěž je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám, PR a komunikačním oddělením společností, firmám i institucím, státním orgánům, subjektům z nevládního sektoru či jednotlivcům.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva