První skupina 23 českých pracovníků závodu NEXEN Tire odcestovala do jihokorejské továrny v Changnyeongu. V rámci tříměsíčního školicího programu se zde seznamuje s výrobním procesem a vyzkouší si pracovní úkony, které se týkají zajištění bezproblémového provozu a údržby.
NEXEN Tire již obdržel stavební povolení a zahájil výstavbu moderního závodu v průmyslové zóně Triangle. První pneumatiky budou z výrobní linky závodu NEXEN Tire v Žatci sjíždět ve druhé polovině příštího roku. Do konce roku 2018 v závodu najde práci přes 500 zaměstnanců. Postupně by se počet zaměstnanců mohl vyšplhat na konečných 1500.
„První skupina 23 nových kolegů z oddělení údržby odcestovala do Jižní Koreje. Budou se školit přímo v továrně NEXEN Tire. Nejdříve se budou seznamovat s výrobním procesem, pak se rozdělí na jednotlivá oddělení, za něž budou v novém žateckém závodě zodpovídat,“ řekla Linda Kostrůnková, personální manažerka společnosti NEXEN Tire a dodává: „Na tuto skupinu bude na podzim navazovat další v počtu 24 kolegů, tentokrát z oddělení výroby, výrobních technologií, kvality a výzkumu a vývoje.“
Nábor do žateckého závodu byl spuštěn v lednu tohoto roku. NEXEN Tire v první fázi hledal zaměstnance na manažerské posty do podpůrných oddělení a technické specialisty z oblasti údržby výrobních a nevýrobních strojů a zařízení. „Nyní hledáme nové kolegy na pozice týmových vedoucích v odděleních výroby, výrobních technologií a kvality. Zároveň s tím hledáme vhodné kandidáty do týmu výzkumu a vývoje s vysokoškolským vzděláním, kteří se zaměřují na strojní mechaniku a chemii,“ uzavírá Linda Kostrůnková.
Společnost nabízí uchazečům jedinečnou příležitost pracovat s nejmodernějšími technologiemi, možnost podílet se na kompletní výrobě pneumatiky (od namíchání směsí až po výstupní kontrolu). Jedním z pracovníků, kteří jsou aktuálně na pracovní stáži v Jižní Koreji, je také týmový vedoucí v údržbě Tomáš Lébr. „Mým budoucím působištěm bude údržba distribučního systému velmi vysokého napětí a vysokého napětí. V Jižní Koreji se školím právě v této oblasti a zkušenosti využiji v novém závodě v Čechách,“ popisuje svoji budoucí roli Tomáš Lébr. Dodává: „V Koreji panuje na pracovišti velká disciplína, loajalita a vzájemný respekt.“
Společnost NEXEN Tire připravuje na následující měsíce rozsáhlou náborovou kampaň. Například na webových stránkách společnosti NEXEN Tire již byla spuštěna samostatná sekce volných míst, kde kandidáti naleznou seznam všech vypsaných pozic. Více informací je k dispozici na adrese nexentireczech.cz/volna-mista.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva