Den s Fleetem v obci Dříteč u Pardubic se letos konal již po osmé a jak konstatoval výkonný ředitel pořádající Club 91 Martin Mensa, oblíbenost tamního místa mezi fleetovými manažery pramení z dostupnosti, příjemného prostředí a vynikajících služeb Golf & Spa Resortu Kunětická hora.
„Třetí faktor je ale ten nedůležitější. Dobrých míst se všemi předpoklady pro pořádání takové akce je dnes již po celé republice dostatek. To, čeho je bohužel stále nedostatek, je profesionalita a opravdový hostitelský přístup. A právě tím je Dříteč výjimečná,“ doplnil Martin Mensa
Na podzimní Den s Fleetem letos přijelo na 350 hostů z řad správců vozových parků i dodavatelů. Mezi fleetovými operátory byla opravdová esa českého průmyslu, obchodu a služeb, stejně jako střední a menší společnosti. Kapacita areálu byla tedy opět vytížena na 100 % a pořadatelé se nevyhnuli ani celodenní uzavírce příjezdové komunikace od Dříteče.
Hlavním důvodem návštěvy zástupců českých fleetových firem byla jako vždy jedinečná možnost vyzkoušet si aktuální modelové řady osobních lehkých užitkových vozů a získané pocity doplnit o informace ze strany přítomných obchodních zástupců.
Téměř stovka testovacích vozů byla v celodenní permanenci. Uskutečnilo se na 600 testovacích jízd, z nichž přibližně 1/3 (přesně 191) byla objednána přes platformu testujauto.cz časopisu FLEET. Automobilkám se v současné době nebývale daří, nicméně přítomné značky svou účastí daly najevo, že ani „vyprodané sklady“ nic nemění ne jejich úsilí být svým fleetovým zákazníkům stále nablízku. A hlavně – že se nebojí bezprostředního srovnání – což sice vyžaduje kus odvahy, ale současně je to jedna z hlavních přidaných hodnot Dnů s Fleetem.
Novinky pro rok 2018
V této oblasti chystá FLEET na příští rok další novinky, které dají akcím ještě větší konkurenční náboj. „Detaily zatím prozrazovat nebudeme, ale půjde o to nabídnout hostům akce ještě větší přidanou hodnotu při testování automobilů. Nevíme, jak se k tomu postaví automobilky, ale víme jistě, že se to bude líbit fleetovým manažerům, tj. jejich zákazníkům. Věřím, že to přinese prospěch oběma stranám,“ avizuje šéfredaktor Fleetu Richard Plos.
Dodavateli fleetů však nejsou jen automobilky, proto se na Dnech s Fleetem prezentují i firmy z dalších dodavatelských oblastí. Letos to byly renomované značky AG AUTOSKLA, CCS, MOL, PRINCIP, SHERLOG a VIANOR. Hostům Dne s Fleetem se tak nabídla zajímavá řešení z oblasti distribuce PHM, kartových systémů, telematiky, zabezpečení vozidel a dalších.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva