Oliver Hoffmann (40) je od 1. října nový vedoucím technického vývoje společnosti Audi Sport GmbH. Je nástupcem Stephana Reila (52) a nese odpovědnost za nadcházející produktovou ofenzivu dceřiné značky Audi.
Do roku 2020 vzroste počet sériově vyráběných modelů Audi Sport z 11 na 16. Oliver Hoffmann pracoval v poslední době v oddělení vývoje poháněcích ústrojí společnosti AUDI AG. Mezi jeho dřívější pracovní pozice v Německu i zahraničí patří mimo jiné řízení kvality ve společnosti Automobili Lamborghini i v maďarském závodě Audi v Győru a vývoj vysokovýkonných motorů V10 pro Audi R8.
Vystudovaný strojař se narodil v roce 1977 v Hannoveru. “V osobě Olivera Hoffmanna jsme získali maximálně kompetentního manažera pro vedení technického vývoje,” říká Stephan Winkelmann, jednatel společnosti Audi Sport GmbH.
Hoffmann svými zkušenostmi a dovednostmi přispěje k rozvoji značky Audi Sport. Nahradil na pozici vedoucího vývoje společnosti Audi Sport GmbH Stephana Reila, který patří mezi “zakladatele” značky Audi Sport a od prvního modelu Audi RS 4 Avant z roku 1999 nesl odpovědnost za vývoj všech vozidel.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva