Téměř 50 značek, na 250 automobilových exponátů a přes 25 tisíc návštěvníků. To je stručná rekapitulace proběhlého již 21. ročníku výstavy Autoshow Praha 2018.
Tak jako obvykle se na Výstavišti v pražských Holešovicích konal celostátní autosalón Autoshow Praha 2018. Popáté v jednotném konceptu a poprvé na jaře. Konkrétně po čtyři dny od čtvrtka 12. do neděle 15. dubna 2018. Na 26 257 návštěvníků mělo možnost na jednom místě spatřit, posadit se a případně si i vyzkoušet to, co nabízí český automobilový trh.
Od miniaut přes sériové vozy, až po unikátní supersporty, či automobily malovýrobců. Vystavovali je jak samotní výrobci a dovozci, tak velcí dealeři. Na Výstavišti v Holešovicích v Průmyslovém paláci, ale i na venkovní ploše před ním. O jízdy s dvěma desítkami vozů včetně novinek byl opět zájem.
Vybrat nejzajímavější z mnoha desítek expozic nebylo jednoduché. Ve Střední hale si pozornost zasloužil zejména stánek společnosti Porsche Inter Auto, která vystavovala hned čtyři značky. A to Audi, Bentley, Lamborghini a Porsche. V Pravém křídle překvapila domácí automobilka Škoda. Z mnoha exponátů zaujaly koncept malého SUV Vision X, faceliftovaná Fabia, vrcholný Kodiaq L&K, či předválečný Superb. Zajímavá byla i expozice japonské značky Subaru, a to hned s pěti modely. Sportovní kupé BRZ, vrcholný sedan WRX STI a kombi Levorg doplňovaly opět kombi Outback a nový crossover XV. Malovýrobce Kaipan se chlubil celosvětovou premiérou renovovaným roadsterem 57A.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva