Veteráni zamíří předposlední červnovou sobotu do golfového klubu v Hostivaři. V rámci druhého ročníku se představí stovka historických strojů i legendární vozidla ze slavných filmů naší kinematografie.
Kombinace přírodního výstaviště, tvořeného prostředím golfového hřiště, a nablýskanou nádherou historických vozidel, se setkává s úspěchem po celém světě. Po kalifornském Pebble Beach, kde se právě na golfových trávnících koná jedna z nejprestižnějších světových výstav toho typu, se unikátní vozidla opět objeví i na golfovém pažitu v Praze – Hostivaři. Pořadatelé v těchto dnech finišují s přípravami druhého ročníku výstavy tak, aby formát výstavy i výběr exponátů nadchnul návštěvníky, kteří si opět z Hostivaře odnesou nezapomenutelné zážitky. Kapacita výstavy je nastavena na 100 vybraných exponátů. Ty jsou organizátorem výstavy pečlivě vybrány z došlých přihlášek. Vystavená vozidla budou hodnotit odborníci, novináři i široká veřejnost. V rámci výstavy se bude konat soutěž Concours d´Elegance, do níž budou nominovány exponáty, které splní nejpřísnější kritéria kvality. Vítězná vozidla získají ocenění ve vyhlášených kategoriích. Bude také vyhlášen celkový vítěz výstavy. Zakladatel a ředitel výstavy Ing. Jiří Martinka k výstavě poznamenal: „Jedná se o unikátní příležitost jak v České republice na jednom místě vidět opravdu mimořádné exponáty, mezi nimiž jsou i stroje, které představují světovou extra třídu a obstojí v jakékoli zahraniční konkurenci.“ Výstava se, stejně jako vloni, snaží nabídnout víc než jen přehlídku motorizované nádhery. Každý rok je proto spojená se specifickým tématem. Tím letošním jsou vozidla spojená se slavnými československými a českými filmy a seriály. Diváci si připomenou stroje, které hrály v pokladech naší kinematografie jako jsou například filmy Vrchní prchni, Dívka na koštěti, Saturnin, Šakalí léta a mnoho dalších. Většina strojů jsou autentické, tedy které opravdu v daném filmu hrály. Součástí výstavy bude i expozice vozidel ze slavného závodu 1000 mil československých, v jejímž rámci se přestaví vozy, které se zúčastnily některého z předválečných ročníků nebo získaly ocenění v novodobé historii tohoto závodu. Skutečnou senzací výstavy bude světová výstavní premiéra velmi vzácného vozu Lagonda V12 OHC z roku 1939, který byl vyroben na zkráceném podvozku a jehož motor má stejnou specifikaci jako závodní vozy pro závod 24 hodin v Le Mans v roce 1939. Konstrukce tohoto dvanáctiválce, u něhož se uvádí výkon 220 k, je označována jako vrcholné dílo W. O. Bentleye.
19.06.2019Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva