Porsche Inter Auto CZ, největší prodejce nových vozů v ČR a výhradní dovozce vozů značky Porsche do České republiky, pozvala již posedmé onkologicky nemocné děti a jejich rodiče na akci „Den s Porsche“.
Letošní ročník probíhal v letních červnových termínech v osmi pobočkách Porsche Inter Auto CZ po celé České republice. Letošního ročníku se zúčastnilo na 230 dětí a jejich rodičů, kteří odolávají nepřízni osudu a statečně bojují s těžkým onemocněním. „Den s Porsche“ jsou součástí projektu „Můj nový život“, který Porsche Inter Auto CZ podporuje od roku 2010.
Během června pozvalo osm poboček společnosti Porsche Inter Auto CZ v celé České republice do svých showroomů a externích lokalit rodiny s onkologicky nemocnými dětmi na tradiční akci „Den s Porsche“. Nedílnou součástí programu jsou projíždky v exkluzivních vozech značek Porsche, Audi, Volkswagen, ŠKODA, ale také další rozmanité aktivity.
V Praze děti objevovaly svět ekologického hospodaření v Toulcově dvoře, v Plzni dováděly na skákacím hradě, v Brně si děti zajezdily se speciální autodráhou, v Hradci Králové cestovaly vláčkem po okolí, na všech akcích zažily spoustu zábavy.
„Akce Den s Porsche jsou pro nás od roku 2012 již tradicí. Chceme dětem a jejich rodinám dopřát odpoledne plné smíchu, radosti a zábavy. Samozřejmě nás těší i jejich zájem o naše vozy. Každoročně je největší zájem a fronta na projížďku s novým Porsche“, říká Mgr. Zuzana Joklová, PR a marketing manažerka Porsche Inter Auto CZ.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva