Když BMW Group Czech Republic v únoru 2019 představila BMW i8 Roadster 4 elements by Milan Kunc, bylo oznámeno, že výtěžek z prodeje půjde na konto organizace The Ocean Cleanup zabývající se čištěním oceánů. Nyní našel tento unikátní automobil kupce.
Výtěžek z prodeje ve výši 2,1 milionu korun následně BMW Group Czech Republic poukázala společnosti The Ocean Cleanup. Motivem automobilu BMW i8 Roadster 4 elements by Milan Kunc byly čtyři zemské živly a obecně také téma ochrany životního prostředí. Předáním uvedené částky se tak celý projekt unikátního sportovního plug-in hybridního roadsteru symbolicky uzavřel.
BMW i8 Roadster 4 elements by Milan Kunc koupila u autorizovaného českobudějovického dealera BMW ACR auto a.s. brněnská společnost ESSENS EUROPE SE, která podniká v oblasti síťového marketingu se zaměřením na vývoj a výrobu parfémů, kosmetiky a potravinových doplňků.
Společnost, jež dlouhodobě využívá prémiové vozy BMW (nechybí mezi nimi ani BMW i8 Coupé a BMW i3), na unikátním voze ocenila především jeho ztvárnění čtyř zemských živlů světoznámým českým umělcem Milanem Kuncem a rovněž odkaz vozu spojený s ochranou životního prostředí. Důležitým motivem ke koupi bylo také věnování výtěžku na projekt čištění oceánů.
Ing. Jana Dvořáková, Ph.D., manažerka korporátního, speciálního prodeje a elektromobility, BMW Group Czech Republic, dodává: „Chtěla bych tímto poděkovat všem zainteresovaným stranám za realizaci projektu a společnosti ESSENS gratuluji k zakoupení tohoto unikátního vozu.“
ESSENS na základě inspirace vozem BMW i8 Roadster 4 elements by Milan Kunc vytvořila zcela novou řadu parfémů ESSENS 4 elements, z nichž část výdělku je určena na projekty spojené s ochranou a čištěním životního prostředí. Výjimečnost vozu BMW i8 Roadster 4 elements by Milan Kunc ukazuje i fakt, že jej společnost ESSENS EUROPE hodlá vystavit ve své nově budované galerii v Brně, kde bude k vidění spolu s dalšími uměleckými díly Milana Kunce.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva