Peugeot 208 byl v pondělí 2. března zvolen v Ženevě automobilem roku. Porota složená z 60 novinářů evropského motoristického tisku ocenila nabídku motorů, v níž si zákazníci mohou vybrat mezi elektrickým, benzínovým a naftovým pohonem.
Porotci dále ocenili odvážný design a technologie vozu nový Peugeot 208. Tento nejprodávanější vůz značky je prvním zástupcem „dvojkové“ řady, který toto prestižní ocenění získal. Nový Peugeot 208 je již 6. vozem značky Peugeot, který byl trofejí Auto roku oceněn.
Nový Peugeot 208 si od jeho uvedení na evropský trh v říjnu 2019 objednalo již téměř 110 000 zákazníků, 15 % z nich si zvolilo verzi s elektromotorem. Ve Francii se nový Peugeot 208 stal nejprodávanějším osobním vozem na trhu.
„Peugeot vstupuje se šesti trofejemi mezi tři nejúspěšnější značky z hlediska počtu získaných ocenění Car of the Year. Nový Peugeot 208 oceněný v roce 2020 navazuje na SUV 3008, které cenu získalo v roce 2017, a kompaktní hatchback 308, který zvítězil v roce 2014, dále na 307 roku 2002, 405 roku 1988 a 504 roku 1969. Tato prestižní trofej doplňuje dvanáct dalších mezinárodních cen, které nový Peugeot 208 již získal,“ uvedla automobilka.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva