Zaměstnanci dealerství Toyoty mohou docházet do práce a kromě servisu vykonávat i administrativní činnosti, mohou např. oslovovat zákazníky s nabídkami a dojednávat specifikace poptávaných automobilů po telefonu, e-mailu, stejným způsobem přijímat a potvrzovat objednávky.
„Co se týká situace v showroomech, na základě úpravy vyhlášení a omezení provozu v oblasti obchodu a služeb je v tuto chvíli možné přijímat a vydávat vozy z opravy při omezení počtu lidí na 30 osob na jednom místě. Stejně tak je možné přijímat vozy přivezené odtahovou službou v případě závady, či nehody. Příjem na servis v tuto chvíli nijak neomezujeme. Samozřejmě striktně dodržujeme limit 30 osob v jednom místě. Zákazníkům doporučujeme sledovat aktuální situaci, velkou pomocí je také sjednání návštěvy zákazníka na určitou hodinu, resp. na předem domluvený termín,“ napsala nám mluvčí značky Jitka Jechová.
Import pracuje z domova
„Stejně jako naši partneři a jejich zaměstnanci i my v rámci importu pečlivě sledujeme aktuální dění a reagujeme flexibilně na vzniklou situaci. Plně respektujeme vládní nařízení a prioritou je pro nás zdraví zaměstnanců, proto například od minulého týdne fungujeme v režimu práce z domova,“ upřesnila Jechová.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva