Zaměstnanci dealerství Toyoty mohou docházet do práce a kromě servisu vykonávat i administrativní činnosti, mohou např. oslovovat zákazníky s nabídkami a dojednávat specifikace poptávaných automobilů po telefonu, e-mailu, stejným způsobem přijímat a potvrzovat objednávky.
„Co se týká situace v showroomech, na základě úpravy vyhlášení a omezení provozu v oblasti obchodu a služeb je v tuto chvíli možné přijímat a vydávat vozy z opravy při omezení počtu lidí na 30 osob na jednom místě. Stejně tak je možné přijímat vozy přivezené odtahovou službou v případě závady, či nehody. Příjem na servis v tuto chvíli nijak neomezujeme. Samozřejmě striktně dodržujeme limit 30 osob v jednom místě. Zákazníkům doporučujeme sledovat aktuální situaci, velkou pomocí je také sjednání návštěvy zákazníka na určitou hodinu, resp. na předem domluvený termín,“ napsala nám mluvčí značky Jitka Jechová.
Import pracuje z domova
„Stejně jako naši partneři a jejich zaměstnanci i my v rámci importu pečlivě sledujeme aktuální dění a reagujeme flexibilně na vzniklou situaci. Plně respektujeme vládní nařízení a prioritou je pro nás zdraví zaměstnanců, proto například od minulého týdne fungujeme v režimu práce z domova,“ upřesnila Jechová.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva