Jeden z viceprezidentů automobilky SEAT zamíří v létě do Škody Auto a ve Španělsku ho nahradí 1. července manažer od Bentleye.
Dosavadní šéf výzkumu SEATu Axel Andorff zamíří ke značce ŠKODA, kde ponese odpovědnost za produktovou řadu středně velkých vozů a elektromobilů na základě platformy MEB. V SEATu ho nahradí Werner Tietz, který byl jmenován členem představenstva odpovědným za výzkum a vývoj.
Vrcholový manažer, který nastoupil do koncernu Volkswagen v roce 1994, je v současnosti vedoucím vývoje Bentley. Tietz získal titul inženýra na univerzitě RWTH Aachen University v německých Cáchách. Do koncernu Volkswagen nastoupil v roce 1994 a předtím pracoval na univerzitních výzkumných projektech v oblasti zpracování plastů. Ve společnosti Audi zastával řadu funkcí a po dlouhou dobu byl odpovědným za vývoj interiérů všech vozů Audi.
V roce 2011 přešel ke značce Porsche, která mu svěřila odpovědnost za vývoj karoserií a interiérů všech modelů. Podílel se také na vývoji koncepčního vozu Taycan a pracoval na zavedení inovativních materiálů do několika modelů. Od roku 2018 byl členem představenstva společnosti Bentley a jako vedoucí jejího vývoje vytvořil novou strategii vývoje a položil základy pro elektrifikaci značky. Carsten Isensee, předseda představenstva společnosti SEAT, zdůraznil, že „příchod manažera, jakým je Tietz, je pro SEAT skvělou zprávou. Tietz má rozsáhlé zkušenosti získané během mnohaleté práce pro značky, které patří v rámci koncernu Volkswagen mezi technicky nejvyspělejší. Svými zkušenostmi bezesporu přispěje k dalšímu posílení zaměření značky SEAT na technologie a inovace, které patří mezi hlavní pilíře společnosti“.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva