Člen představenstva za oblast nákupu Dieter Seemann ukončí ke dni 30. června 2020 svou aktivní kariéru a odejde do předčasného důchodu. Kdo ho nahradí v boardu automobilky?
Nákup bude řídit od července Karsten Schnake. Dříve působil na pozici výkonného viceprezidenta u Volkswagen Group China, kde měl na starosti strategické nákupy a sourcing všech koncernových značek v Čínské lidové republice.
Nový člen představenstva ŠKODA AUTO za oblast Nákupu svou kariéru u Volkswagen AG zahájil v roce 1996 v týmu zodpovědném za řízení projektů. Mezi lety 2004 a 2006 vedl regionální nákupy společnosti Volkswagen Group Italy ve Veroně.
Než se přesunul do Číny, nabyl Karsten Schnake v letech 2006 až 2018 rozsáhlé zkušenosti v oblastech globálního řízení modelových sérií, plánování kapacit, nákladů a managementu procesů ve Volkswagen AG ve Wolfsburgu.
Dieter Seemann byl členem představenstva společnosti ŠKODA AUTO od října 2014. Dříve působil čtyři roky jako člen představenstva za oblast Nákupu v automobilce SEAT. Předtím ve stejné firmě zastával post výkonného viceprezidenta pro finance, organizaci a IT. Svou kariéru u Volkswagen AG zahájil ve Wolfsburgu v roce 1985 jako projektový manažer pro Nákup v oblasti náběhu výroby motorů. Od roku 1989 do roku 1992 zodpovídal za nákup ve společnosti Shanghai Volkswagen Automotive v Číně.
Diplomovaný průmyslový inženýr se posléze vrátil do Wolfsburgu. V roce 1996 se chopil řízení forwardového/globálního sourcingu u Volkswagen de México a v roce 1999 se stal viceprezidentem pro Nákup.
Poté následovaly pozice vedoucího oblasti nákupu nových produktů ve společnosti Volkswagen AG v letech 2001 až 2005 a v letech 2005 až 2009 zástupce generálního ředitele a výkonného obchodního ředitele u Shanghai Volkswagen Automotive.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva