Porsche ČR má víceleté partnerství s Mezinárodním hudebním festivalem (MHF) Český Krumlov. Šéf divize Audi Marcel Archleb se letos dohodl s ředitelem festivalu Jaromírem Boháčem na zvětšení flotily vozidel pro management akce i převážení hostů.
Značka Audi tak navázala na úspěšnou loňskou spolupráci s organizátory prestižního českokrumlovského festivalu a jako hlavní partner MHF ji posouvá na ještě vyšší úroveň.
Letošní ročník hudebního festivalu, který se těší výborné pověsti i v zahraničí, se navzdory koronavirové pandemii uskuteční, a to od 18. září do 3. října 2020. Flotila nejnovějších modelů Audi bude zajišťovat po celou dobu trvání významné kulturní akce přepravu umělců a vzácných hostů.
„Mám velkou radost, že pokračujeme ve spolupráci s MHF Český Krumlov,“ říká Marcel Archleb, vedoucí divize Audi Porsche Česká republika. „A také mě těší, že i v letošním roce, který festivalům kvůli koronaviru nepřeje, organizátoři našli možný termín a formát pro konání akce. Věříme, že společně dále dokážeme budovat prestiž a vnímání této významné kulturní akce.“
Letošní ročník byl ohrožen opatřeními přijatými v souvislosti s pandemií onemocnění COVID-19, ale organizátorům se podařilo přesunout tradiční letní termín na začátek podzimu, od 18. září do 3. října 2020. Devětadvacátý ročník MHF tak bude jedním z mála hudebních festivalů, které se v letošním roce uskuteční. Návštěvníci festivalu se mohou těšit mimo jiné na jedno z mála vystoupení České filharmonie v České republice. Stejně jako v loňském roce zajistí Audi, ve spolupráci s autorizovaným prodejcem Porsche České Budějovice, luxusní a bezpečnou přepravu pro umělce a vzácné hosty.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva