Čtyřicetiletý Matthias Hossann nastoupil 28. července na pozici šéfdesignéra značky Peugeot. Ve funkci vystřídal Gillese Vidala. Hossann vystudoval vysokou školu Design Strate a poté, v roce 2002, začal v Design centru PSA pracovat.
Zde zastával různé pozice na mezinárodní úrovni, přičemž se podílel na projektech pro všechny značky skupiny PSA. Pět let strávil v Design centru v Šanghaji. Od roku 2013 je zodpovědný za koncepci budoucího designu vozů značky Peugeot.
Pracoval na řadě ikonických koncepčních vozů1, včetně nejnovějšího konceptu e-Legend, a zodpovídal také za předprojektový design vozů značky včetně nejnovějších modelů 208 a 2008. V nové funkci může Matthias Hossann přejít od strategické vize designu značky Peugeot k realizaci stylu sériových modelů a podpořit tak dynamiku značky Peugeot pro nadcházející roky.
Jean Pierre Ploué, šéfdesignér skupiny PSA, prohlásil: „S velkou radostí svěřuji tento post jednomu z nejnadanějších designérů své generace, který již ovlivnil budoucnost značky Peugeot a od této chvíle bude moci uplatnit svůj talent ve prospěch jejích zákazníků.“
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva