Pro Škodu Auto bude rok 2021 opět plný jubileí: připomíná si 30 let svého rozvoje v rámci koncernu Volkswagen, ale také 120 let angažmá na poli motoristického sportu. Výročí oslaví i několik pro značku významných modelů jako první novodobé generace modelů OCTAVIA (25 let) či SUPERB (20 let).
Rok 2021 se ponese i ve znamení jubileí významných modelů ŠKODA. Slavit bude například Š 1101/1102 „Tudor“ (75 let), TREKKA (55 let) či první novodobá generace modelů OCTAVIA (25 let) a SUPERB (20 let).
Firma oslaví 120 let svého úspěšného angažmá v motoristickém sportu. Startovní výstřel zazněl v roce 1901, Narcis Podsedníček zdárně absolvoval závod Paříž – Berlín. Jeho štafetu nyní nesou vozy ŠKODA FABIA Rally2 evo.
Náročná Rallye Monte Carlo opakovaně prověřila kvality vozů ŠKODA. Na druhé místo roadsteru POPULAR Sport ve třídě do 1500cm3 (1936) navázala vítězství v kategorii do 1300 cm3: OCTAVIA (1961-1963) a FAVORIT (1991-1994).
Před 30 lety, s platností od 16. dubna 1991, se značka ŠKODA začlenila do koncernu Volkswagen. Vstup tohoto silného strategického partnera dodnes umožňuje všestranný rozvoj české automobilky a poskytovatele řešení mobility.
ŠKODA je již 85 let tuzemskou automobilovou jedničkou. V roce 1936 přispěly k dosažení této pozice náročné dálkové jízdy, včetně úspěšné cesty prakticky sériového polokabrioletu ŠKODA RAPID kolem světa.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva