Nexen Tire, výrobce pneumatik, bude v sezóně 2021/22sponzorovat fotbalový klub SK Slavia Praha. Spolupráce odstartovala během prvního domácího ligového zápasu klubu 7. srpna 2021 a je podepsána na dva roky s následnou opcí. Kde budou reklamy Nexenu k vidění?
Po celou dobu partnerství bude značka Nexen Tire viditelná v Eden Aréně, domovském stánku SK Slavia Praha. Nexen Tire dále využije příležitosti k zapojení fanoušků do interakce se značkou a bude používat logo SK Slavia Praha a obsah související s hráči na svých propagačních materiálech.
Logo Nexen Tire bude v Eden Aréně zobrazeno na LED panelech v charakteristických fialových barvách společnosti. Doplní jej prémiový dezén pneumatik N’FERA Sport. Značka bude viditelná nejen v okolí hrací plochy, ale také v zázemí stadionu a na online platformách SK Slavia Praha.
„Jsme velmi rádi, že můžeme uzavřít oboustranně výhodné partnerství s klubem SK Slavia Praha,“ řekl John Bosco Kim, prezident společnosti Nexen Tire Europe. „Dlouhodobá špičková výkonnost týmu a nejvyšší ambice jsou v souladu s tím, jak navrhujeme a vyrábíme naše pneumatiky pro osobní vozy. Těšíme se na plodnou spolupráci a společné úspěchy na hřišti i mimo něj.“
Zviditelnění značky Nexen Tire v České republice, kde od roku 2019 funguje nový výrobní závod v Bitozevsi u Žatce, se očekává také díky širokému spektru společných aktivit vyplývajících z partnerství. Mimoto má Nexen Tire v současné době pět tramvají s kompletním polepem v barvách Nexen Tire v Praze a dvě v Ostravě a podporuje také hokejový tým BK Mladá Boleslav.
Nexen Tire bude svým obchodním partnerům též poskytovat exkluzivní benefity, například v podobě VIP vstupenek, které jim umožní zažít jak vzrušení ze zápasů v Eden Aréně, tak nadšení společnosti pro sportovní události. Obě strany navíc plánují realizaci CSR aktivit, v rámci kterých Nexen Tire svými produkty podpoří partnery SK Slavia v neziskovém sektoru.
Hnacím motorem k uzavření dohody byla vášeň společnosti Nexen Tire pro fotbal, která se projevuje spoluprací s několika významnými evropskými kluby. V roce 2015 Nexen Tire zahájil partnerství s Manchesterem City a o dva roky později se stal jeho takzvaným „sleeve partnerem“. Může proto mít své logo na rukávech dresů hráčů Manchesteru City. Mezi další významné partnery patří Eintracht Frankfurt z německé Bundesligy, a slavný AC Milán.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva