Vyhlašovatel české ankety Auto roku, Svaz dovozců automobilů (SDA), chystá ročník 2022/2021. Výkonný výbor svazu seznámil porotce s časovým itinerářem soutěže.
Výsledky ankety byly tradičně vyhlašovány v lednu. Čipová krize a další okolnosti ale přiměly svaz termín posunout až na jaro.
„Z rozhodnutí vedoucích orgánů SDA došlo k určitým změnám v její organizaci. Na možnosti nominace vozidel do ankety a řádnou organizaci všech částí ankety dopadla řada skutečností, které souvisejí s aktuální situací v Automotive a v původně nastavených termínech není možné anketu realizovat bez rizika určitých omezení a kvality. Naším dlouhodobým cílem je prezentovat anketu AR veřejnosti jako nejrozsáhlejší, nejkvalitnější, nejodbornější klání v ČR, ve spolupráci s odbornými motoristickými novináři. Tento cíl se ocitl v ohrožení. Proto v uplynulých dnech rozhodl Výkonný výbor SDA (coby zástupce vyhlašovatele Ankety) o zásadním, ale (věříme) rozumném řešení. Anketa „spojených“ ročníků 2021/22 se uskuteční dle původního záměru, ale v novém termínu duben 2022 (vyhlášení výsledků),“ informoval porotu SDA.
To umožní nastavit harmonogram ankety tak, aby se všechny značky mohly zúčastnit za optimálních podmínek, s dostupnými testovacími vozy pro všechny části průběhu ankety.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva