Cubex Centrum Praha hostilo 30. března výroční tiskovou konferenci značek Toyoty a Lexus. Generální ředitel značek Toyota a Lexus Martin Peleška připomněl 30leté výročí Toyoty na českém trhu a hovořil také o výsledcích obou značek za uplynulé období a plánech na letošní rok.
„Toyota v letošním roce slaví 30 let na českém trhu a loňský rok byl pro Toyotu i Lexus nejúspěšnějším obdobím v třicetileté historii obou značek v Česku. Značka meziročně zvýšila prodej o 15 procent na 13 728 vozů, Lexus rostl s 881 registracemi o 60 procent na prémiovém trhu. Toyota se tak stala čtvrtou nejprodávanější značkou v Česku a v růstu pokračuje i v letošním roce, kdy je podle předběžných údajů za tři měsíce s více než 4600 prodanými vozy na třetí pozici na trhu s podílem přes 8,2 procenta,“ uvedl Peleška.
Toyota podle jeho slov v Česku jednoznačně a dlouhodobě vládne kategorii automobilů s hybridním pohonem. Hybridy Toyota v současnosti představují téměř čtvrtinu ze všech v Česku registrovaných hybridních vozů.
Hybridní pohon má v současnosti už víc než polovina všech v Česku prodaných automobilů Toyota (loni téměř 51 procent). První hybridní automobil Toyota Prius byl u nás prodán už před více než 20 lety a značka Toyota si po celou dobu drží jasné prvenství v této kategorii.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva