Ředitelka značky DS Martina Bedrnová uvedla 31. března na trh novou DS 3. Národní mediální premiéru hostila pražská galerie Hauch, ukázali se také noví ambasadoři značky.
„Značku DS prodáváme v ČR od roku 2019, kdy vznikl jedinečný prodejní prostor DS STORE Praha na Černém mostě. Máme v Česku tři stabilní prodejní místa. Hlavní je DS STORE Praha u společnosti Domanský na Černém mostě a pak na Moravě působí dva DS servisy s agentským zastoupením pro prodej, “ uvedla tiskovku Bedrnová.
Nový crossover DS 3 začíná na 720 000 korunách. Jeho design kombinuje eleganci a luxus s výraznými prvky exteriéru. Přední LED světlomety se rozdělily do několika sekvencí, nárazník zmohutněl. Zajímavostí jsou kliky zapuštěné ve dveřích. Palubní deska využívá stejné vzory, jako zbytek kabiny.
Letošní ambasadoři značky
„Značka DS v ČR spolupracuje na poli ambasadorů s moderátorkou Lucií Borhyovou, s houslovým virtuosem Jaroslavem Svěceným a s módní návrhářkou Natali Ruden. Nově také máme spolupráci s mladým zpěvákem Timmym Whitem, který nám pomáhá šířit povědomí o značce DS v mladší cílové skupině přes sociální sítě a taktéž spolupracujeme na poli tvorby obsahu pro naše sociální sítě,“ řekla našemu časopisu Martina Bedrnová.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva