Citroën spojil síly s Pražským filharmonickým sborem. Předal mu k užívání svoji vlajkovou loď, model C5 X Plug-In Hybrid, a také velkoprostorový SpaceTourer.
Nejstarší český profesionální sbor s nepřerušenou historií od roku 1935 reprezentuje špičkovou kulturu naší země a je předním evropským tělesem. V roce 2018 získal prestižní ocenění Classic Prague Award za Nejlepší vokální koncert a Ceny České televize – Klasika roku. Spolupracuje s nejlepšími orchestry a dirigenty z celého světa. Pražský filharmonický sbor je také rezidenčním sborem operního festivalu v rakouském Bregenz.
Citroën již od svého založení v roce 1919 navrhuje vozy, které se řadí mezi špičku s ohledem na cestovní komfort. V současné době nabízí širokou škálu vozidel, od kompaktních osobních automobilů po oblíbená SUV a užitkové vozy. Pro odvážnou a inovativní značku je důležitý klid a pohoda zákazníků, moderní design a vývoj nových technologií jako jsou pohon na elektřinu nebo pokročilé asistenční systémy.
Na začátku roku převzal ředitel sboru David Mareček nový vůz Citroën C5 X, který dokonale naplňuje filozofii značky a nabízí skutečný klid a pohodlí díky programu Citroën Advanced Comfort®, jenž prostor pro cestující vnímá jako interiér domu a zahrnuje zejména aktivní tlumiče Citroën Advanced Comfort a sedadla Advanced Comfort.
„Citroën C5 X mi poskytuje absolutně komfortní a akustický zážitek z jízdy. Mám rád ticho a nerušený poslech hudby. Když si pustím své oblíbené skladby, připadám si jako v koncertním sále. Díky plug-in hybridnímu motoru jezdím po Praze s nulovými emisemi a velmi rychle jsem si zvykl i na technologie jako head-up display a asistenční systémy řízení, které mi zjednodušují život za volantem,“ popisuje ředitel Mareček.
„Jsme hrdí na to, že se můžeme stát partnerem Pražského filharmonického sboru, a že máme možnost podpořit tuto vynikající organizaci, která má takový význam pro českou kulturu. Věříme, že naše vozy C5 X a SpaceTourer jsou pro sbor prostředkem, jak ho pohodlně přepravit na jeho vystoupení po celé České republice,“ řekl ředitel Citroënu František Neuman.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva