Kia Czech, číslo 5 mezi tuzemskými importéry, chce letos vyztužit prodejní síť a chystá také její redesign. Importérský speciál Automakers se ptal na podrobnosti generálního ředitele importu Arnošta Barny.
Jaký byl loni vývoj vaší dealerské sítě a co ji čeká letos?
V uplynulém období jsme se snažili zaplnit všechny regiony prodejními a servisními místy, brzy otevřeme nové prodejny v Brně, Ostravě, Plzni, Hradci Králové, Mladé Boleslavi, Kolíně a Znojmu. V letošním roce zahajujeme změnu designu dealerství, do konce roku bychom chtěli mít celkem dvacet showroomů v novém korporátním designu.
Co to konkrétně bude pro vaše partnery znamenat? Bude se měnit exteriér i interiér showroomů?
Změna se týká celého exteriéru i interiéru dealerství. Zvenčí instalujeme nový totem, namísto červených se na budovách objeví černé prvky. V interiéru přiláká pozornost světelný prvek nekonečné smyčky v červené barvě, tzv. Infinity Loop, který propojí zákaznickou zónu s prostorným showroomem. Obmění se také nábytek, podlaha a celý prostor bude využívat zejména přírodní materiály jako je dřevo v teplých tónech. Změny také zahrnují výstavbu dobíjecích stanic pro elektromobily našich zákazníků, v této oblasti spolupracujeme hlavně se společností E.ON.
Jak bude tato změna pro partnery KIA finančně náročná? Podrobnosti najdete v tištěné verzi Automakers!
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva