Škoda Auto předala první část elektrických vozů Škoda Enyaq 80 společnosti CPI Property Group. Přechod skupiny na plně elektrifikovanou flotilu má usnadnit podporované řešení Chargee.
„Je nám ctí spojit se s předním evropským vlastníkem nemovitostí a pomoci CPI Property Group s obnovou a modernizací jejího vozového parku. Elektrifikace firemních flotil je jedním z důležitých kroků k dosažení udržitelné mobility, zejména na českém trhu, kde prodeji elektromobilů dominují firemní auta,“ říká Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení Škoda Auto.
Prvních 6 vozů Škoda Enyaq 80 iV z celkového počtu 82 kusů převzali zástupci společnosti CPI Property Group na konci května. Během letošního roku převezme CPIPG více než polovinu objednaných vozů.
„S elektromobilitou i její podporou to myslíme opravdu vážně. Již dnes využíváme téměř stovku hybridních vozů a dvacet čistých elektromobilů. Stanovili jsme si cíl jimi plně vybavit naši firemní flotilu do konce roku 2024. Stejně tak ale bereme vážně i naše ostatní závazky v oblasti udržitelnosti. Budeme nadále výrazně investovat do rozvoje ekologicky šetrných technologií, do výstavby fotovoltaických elektráren a chytrých řešení propojujících svět elektromobility,“ říká Zdeněk Havelka, výkonný ředitel CPI Property Group.
Nové vozy Enyaq jsou vybaveny 80kWh baterií a tepelným čerpadlem. CPI Property Group se tímto krokem řadí mezi největší fleetové zákazníky Škoda Auto s elektrifikovanou flotilou.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva