Na Autodromu v Mostě odstartuje v pátek mistrovství světa superbiků a Česká republika bude mít zastoupení v každé kategorii. Na vítěze čeká originální trofej z českého skla, která v sobě nese otisk povrchu cílové rovinky.
Víkend nabitý špičkovým motorsportem a výkony jezdců na nejrychlejších motorkách světa, které vycházejí ze sériových strojů – to a mnoho dalšího přinese závodní víkend v Mostě.
Pro jezdce je připravena speciální trofej vyrobená z českého skla oslavující sklářské umění, které má u nás dlouhou tradici. Jednoduchý základní tvar trofeje byl zvolen, aby co nejvíce vyzněla struktura povrchu. Ten tvoří otisk asfaltu, který byl sejmutý přímo z cílové rovinky mosteckého okruhu. Vítěz si tak s sebou odveze symbolický kus trati, na které se mu podařilo zvítězit.
„K tomuto ztvárnění mne inspirovaly reakce sportovců po celém světě, kteří při svých úspěších vedle děkování divákům dost často pokleknou na zem a gestem poděkují, či políbí zem, na které vybojovali vítězství,“ říká designér Jan Jaroš, který je autorem trofeje.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva