Škoda Auto byla již druhým rokem oficiálním partnerem festivalu Prague Pride, který oslavuje diverzitu a zaměřuje se na témata a potřeby LGBT+ lidí prostřednictvím široké škály akcí a rozsáhlého kulturního programu.
Jedním z vrcholů byl duhový průvod doprovázený unikátním plně elektrickým vozem Škoda Enyaq Coupé Respectline. Česká automobilka tímto partnerstvím podtrhuje svůj závazek k respektu, rovným příležitostem a rozmanitosti.
Předseda představenstva společnosti Škoda Auto Klaus Zellmer zdůraznil: „Festival Prague Pride je významnou událostí v oblasti diverzity a inkluze a představuje živé a pozitivní prostředí, ve kterém můžeme prokázat hodnoty společnosti Škoda Auto. Je zcela zřejmé, že rozmanité týmy dosahují lepších výsledků, jsou odrazem celé společnosti, a tudíž v konečném důsledku reprezentují naši zákaznickou základnu. Prosazování těchto hodnot uvnitř naší firmy z nás jednoduše dělá lepšího zaměstnavatele. Doufám, že tím, že jsme se připojili k duhovému průvodu s nádherným, plně elektrickým vozem Škoda Enyaq Coupé Respectline, můžeme i nadále inspirovat lidi k aktivní podpoře rozmanitosti ve svém okolí.“
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva