DHL, poskytovatel služeb v oblasti smluvní logistiky, obsadila pozice vedoucích pracovníků transportu. Dopravu pro zákazníky z automobilového sektoru bude mít nově na starost Roman Kačmař, přepravu pro sektor spotřebního zboží povede Tomáš Ješátko.
Funkce převezmou po Kateřině Rázlové, která byla před nedávnem jmenována viceprezidentkou transportu pro střední a východní Evropu.
„Chci, abychom dál byli lídrem v udržitelných řešeních, digitalizaci a nových technologiích. Budeme nadále zvyšovat míru digitalizace a automatizace veškerých možných transportních a logistických procesů. Zaměříme se na větší využívání dat a v budoucnu také na využití umělé inteligence pro efektivnější plánování tras a optimalizaci vytíženosti našich vozidel. Ve spolupráci s našimi zákazníky budeme postupně přecházet na alternativní pohony a jiná udržitelná řešení, která nás dovedou na cestu nulových emisí,“ vysvětluje Roman Kačmař, vedoucí transportu pro sektor Automotive.
„Našim zákazníkům chceme i nadále nabízet udržitelná a inovativní řešení, která je přesvědčí, že naše služby jsou flexibilní a zahrnují přidanou hodnotu. Zároveň děláme vše pro to, abychom byli preferovaným zaměstnavatelem v dopravě, u kterého najdou zaměstnanci stabilitu a místo pro svůj osobní rozvoj a kariérní růst,“ říká Tomáš Ješátko, vedoucí transportu pro sektor spotřebního zboží.
Roman Kačmař je zaměstnancem DHL Supply Chain od roku 2019. Po celou dobu zastával pozici manažera transportu zodpovědného za dopravu v automobilovém sektoru. Před tím pracoval na pozici manažera pro plánování logistických operací ve společnosti Japan Tobacco International, kam přišel ze společnosti LKW Walter, Internationale Transportorganisation AG. Roman Kačmař je absolventem VŠB – Technické univerzity Ostrava, jejíž studium zakončil získáním inženýrského titulu.
Tomáš Ješátko pracuje v DHL Supply Chain od roku 2008. Z pozice dispečera se vypravoval na vedoucího týmu mezinárodních přeprav a následně na manažera dopravy pro spotřební sektor. Vystudoval Vysokou školu logistiky o.p.s. v Přerově, kde získal inženýrský titul.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva