Citroën chystá osmý ročník akce Roadshow, která se opět s podtitulem Electric Experience ponese zejména v duchu elektromobility. Bude se konat u obchodních center na celkem třinácti místech po celé České republice v termínu od 7. do 24. září.
Návštěvníci budou mít možnost prohlédnout si a otestovat letošní novinku Citroën C4 X s elegantním designem a nadčasovým charakterem prostorného čtyřdveřového vozu, určenou pro zákazníky, kteří hledají atraktivní alternativu k hatchbackům a SUV na trhu vozů střední třídy, v dieselové a elektrické verzi.
Dál vlajkovou loď značky – model C5 X Plug-In Hybrid, SUV C5 Aircross Plug-In Hybrid, oblíbené Berlingo s dieselovým i elektrickým motorem nebo designový hatchback C4 a ë-C4.
Hosty čeká bohatý doprovodný program, který se i letos ponese v charitativním duchu. Protože je Citroën již třetím rokem hrdým partnerem profesionálního cyklistického týmu AG2R, umístí na stanovištích během roadshow cyklistický trenažér a za každý našlapaný kilometr věnuje 15 Kč – letos opět podpoříme víkendovou akci pro maminky, které se starají o děti se speciálními potřebami a trpí různými těžkými diagnózami. Společně tak pomůžeme doplnit energii tam, kde chybí. Každý jezdec obdrží malý dárek, nejlepší účastník získá balíček reklamních předmětů AG2R CITROËN TEAMU.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva