Na pozici Vedoucí obchodního oddělení společnosti Kia Czech nastoupil s účinností od 18. září 2023 Radek Malý. Na této pozici nahradil Martina Králíčka, který po téměř 7 letech u automobilky Kia přešel ke značce MG.
Radek Malý je zkušený manažer s téměř 30letou zkušeností v automobilovém průmyslu, kde zastával různé pozice v oblasti řízení prodeje, marketingu, produktového a cenového plánování. Ve funkci vedoucího obchodního oddělení Kia Czech bude zodpovídat za obchodní aktivity značky, fleetové obchody a logistiku a bude přímo podřízený generálnímu řediteli Arnoštu Barnovi.
V pozici Vedoucí obchodního oddělení bude Radek Malý zodpovědný za prodejní strategii s cílem zvýšit tržní podíl značky Kia na českém trhu. Jeho bohaté zkušenosti z oblasti prodeje lehkých užitkových vozů budou klíčové pro úspěšný vstup automobilky do segmentu elektrických vozů pro různé účely (PBV). „Jsem nadšený, že se připojuji ke společnosti Kia, která stojí v čele přechodu k e-mobilitě. Její produkty se vyznačují výjimečným designem, špičkovou technologii a závazkem k trvalé udržitelnosti. Těším se, že budu součástí týmu, který přetváří budoucnost mobility,“ řekl ke svému jmenování Radek Malý.
Malý (48 let) je ženatý a má jedno dítě. Aktivně se zajímá o automobilový průmysl a nové trendy. Mezi jeho koníčky patří včelaření a cestování.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva