Dachser Czech Republic má novou vedoucí obchodního oddělení pro letecké námořní přepravy. Ivana Kepková, zkušená specialistka na mezikontinentální přepravy, je na své nové pozici Sales Manager Air & Sea Logistics zodpovědná za rozvoj obchodních aktivit a akvizici nových zákazníků.
Ivana Kepková vystudovala Gymnázium J. A. Komenského v Novém Strašecí. Po studiích působila v cestovním ruchu a marketingu. Před 25 lety vstoupila do světa logistiky jako disponent sběrných kamionových přeprav ve společnosti Lagermax. Zde sbírala zkušenosti také v leteckém exportním a obchodním oddělení. V letech 2006–2010 zastávala pozici Indoor Sales Represenative ve společnosti Kühne + Nagel. V roce 2011 nastoupila do obchodního oddělení společnosti DB Schenker, kde prohlubovala své zkušenosti v logistice jako Business Development Manager pro letecké a námořní přepravy a Key Account Manager pro segment Automotive.
Ve společnosti Dachser Czech Republic působí na pozici vedoucí obchodního oddělení pro letecké a námořní přepravy, kde je spoluzodpovědná za plnění firemní obchodní strategie a tvorbu obchodního plánu. Věnuje se akvizici nových zákazníků a implementaci zákaznických řešení. Do jejích kompetencí spadá i péče o stávající zákazníky a řízení a rozvoj lidských zdrojů v obchodním oddělení.
„Nastoupila jsem do dobře etablované společnosti a těším se, že zde budu moci zúročit svoje zkušenosti z leteckých a námořních přeprav,“ říká Ivana Kepková, Sales Manager Air & Sea Logistics, Dachser Czech Republic, a dodává, „více než dvacet let v logistice mě přesvědčilo o tom, že moje místo je v obchodní oblasti – odpovídá mému temperamentu a nadšení pro logistiku a věřím, že to vše budu moci plně využít pro zákazníky společnosti Dachser.“
„V Ivaně Kepkové jsme našli logistického profesionála s hlubokými zkušenostmi v Air & Sea a přesahem do příbuzných přepravních oborů,“ uvádí Radek Duda, Country Manager Air & Sea Logistics, Dachser Czech Republic, a doplňuje, „na pozici vedoucí obchodního oddělení bude moci dobře uplatnit své zkušenosti z mezikontinentálních přeprav a nabídne našim zákazníkům řešení na míru, která jsou s ohledem na současné dění ve světě velmi žádaná.“
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva