Manažeři UniCredit Leasing uspořádali na konci března tiskovku v pražském hotelu Angelo. Hovořili o loňských výsledcích, plánech na letošek a organizačním změnám ve skupině UniCredit.
Firma poskytla v roce 2013 financování movitých věcí v objemu téměř osm miliard korun (2013 – 7,906 miliardy Kč), což je prakticky stejná hodnota jako v roce 2012. Tržní podíl společnosti na relevantním trhu financování movitých věcí dosáhl hodnoty 9,96 %. Počet nově uzavřených smluv se přiblížil hranici 17 tisíc.
„Rok 2013 se stal pro společnost UniCredit Leasing jedním s nejvýznamnějších v historii. Vedle ambiciózních obchodních a finančních cílů se musela připravit na operační propojení se sesterskou leasingovou společností na Slovensku a změnu jediného akcionáře, kterým se tento měsíc v souladu se skupinovou strategií stala UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia. Tyto kroky povedou nejenom k většímu obchodnímu potencionálu UniCredit Leasing, ale i k lepším finančním podmínkám pro naše klienty,“ uvedl Jiří Matula, generální ředitel a předseda představenstva UniCredit Leasing.
UniCredit Leasing se dlouhodobě pohybuje v TOP 3 největších společností nebankovního financování v ČR. Jak poznamenal Jaroslav Jaroměřský, místopředseda představenstva a obchodní ředitel: „UniCredit Leasing patří mezi nejvýznamnější společnosti poskytující financování nových osobních automobilů. V tomto segmentu nám tradičně patří druhá pozice za společností ŠkoFIN. Obchodně se nám dařilo i ve financování nákladních automobilů, strojů a zařízení. Především tyto segmenty představují největší potenciál pro náš další růst.“
Financovaná hodnota osobních a užitkových automobilů dosáhla 4,8 miliardy Kč, což představuje 61 % všech nově uzavřených obchodů UniCredit Leasing v minulém roce. Za tímto výsledkem stojí zejména silná pozice společnosti v oblasti značkového financování. V roce 2013 UniCredit Leasing uzavřel novou exkluzivní spolupráci s dalšími 4 automobilkami (Kia, Hyundai, Mazda, Fiat) a celkově zahrnuje portfolio značkového financování 15 značek.
Rekordní úrovně 1,5 miliardy Kč dosáhl objem financování v segmentu nákladních automobilů a transportní techniky, což obdobně jako v případě strojů a zařízení představuje pětinu celkových obchodů (stroje a zařízení 2013 – 1,6 miliardy Kč).
Od vzniku společnosti v roce 1991 do konce minulého roku činil celkový objem poskytnutého financování UniCredit Leasing zhruba 165 miliard Kč a celková pořizovací cena financovaných aktiv dosáhla 240 miliard Kč. K poslednímu dni roku 2013 měla společnost 62 tisíc aktivních klientů a během svého působení na trhu uzavřela smlouvy s více než čtvrt milionem klientů.
UniCredit Leasing patří do renomované evropské finanční skupiny UniCredit. Nabízí kompletní financování movitých věcí. Univerzální nabídka financování, zahrnující finanční a operativní leasing, úvěr a splátkový prodej, umožňuje financování zejména osobních a užitkových automobilů, nákladních vozů, motocyklů a ostatní dopravní techniky, strojů a technologií, zdravotnické techniky nebo zemědělských strojů. Produktovou nabídku doplňují společnosti RCI Financial Services, UniCredit Fleet Management, (full service leasing vozidel do 3,5 t) a UniCredit pojišťovací makléřská spol.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva