Kandidátské vozy pro anketu Auto roku 2015 musí být nominovány do 29. července, upozornil Michal Štengl z organizačního výboru soutěže. Jak to bude s novinářskou porotou?
Anketu pro rok 2015 jako již tradičně připravují Klub motoristických novinářů a Klub motoristických publicistů s podporou SDA. „Uzavírka nominací automobilů byla stanovena na konec července, soutěž bude poté vyhlášena na podzim a celkového vítěze budeme znát v lednu 2015,“ řekl nám Štengl.
V současné době také probíhají v obou novinářských klubech volby porotců. Po jarních diskusích, zda má být porota otevřená většímu počtu médií, letos opět zvítězil zastánci užší poroty. „Organizační výbor nakonec odsouhlasil 42-člennou porotu, stejně jako tomu bylo loni. Z tohoto počtu bude 33 zástupců KMN, devět lidí z menšího KMP,“ upřesnil Štengl.
Porotci by měli hlasovat o vítězích kategorií soutěže v průběhu podzimu a to klasickou korespondenční formou. “Papírová forma hlasování se mi zdá transparentnější než elektronická,” míní Štengl.
23.07.2014Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva