V Hradci Králové se během posledních let zvýšil počet CNG motoristů několikanásobně. Kapacita stávající CNG stanice proto nestačila a motoristé se tak mohli setkat s omezeními v rychlosti plnění a s množstvím natankovaného plynu. RWE proto plničku posílila.
„Protože se snažíme vyhovět požadavkům našich zákazníků, rozhodli jsme se stanici v Hradci posílit a umožnit tak opět bezproblémové tankování,“ říká Zdeněk Kaplan, jednatel RWE Energo. „Jako poděkování našim motoristům za trpělivost s omezeními při čerpání CNG jsme cenu na stanici snížili na 26,90 Kč za kg,“ dodává Kaplan.
RWE Energo v současné době intenzivně pracuje na výstavbě řady dalších veřejných CNG stanic. Jedná se například o stanice v Plzni, Kosmonosech a Olomouci. Pro další roky je naplánována výstavba dalších nových stanic a posílení stávajících dle přání a potřeb zákazníků.
Výstavba nových stanic ale i posilování stávajících je vzhledem k nárůstu počtu CNG vozidel v posledním roce nezbytné. V současné době u nás jezdí přes 7 500 CNG vozidel a jejich počet se neustále zvyšuje. Důvodem je nejen cena klasických kapalných pohonných hmot, ale i dostupnost modelu Škoda Octavia na CNG. Mnoho firem tak „plynofikuje“ svůj vozový park a s tím logicky stoupá náročnost na počet tankovacích míst.
Do roku 2020 počítá Evropa s náhradou 20 % klasických pohonných hmot alternativními palivy. Z toho polovinu, tedy 10 procent, by měla tvořit doprava na CNG. Pro Českou republiku to představuje potenciál zhruba 300 CNG veřejných CNG stanic.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva