Kvůli intervencím České národní banky jsou letos zimní pneumatiky oproti loňskému roku dražší v průměru o 7 až 10 %. Vyplývá to z analýzy ročního vývoje cen pneumatik, který provedla společnost Karsa Technologies.
Nejvýhodnější období pro nákup zimních pneu je listopad. Podle tohoto průzkumu je listopadová cena zimních pneu nižší až o 3 %.
„Letošní rok je oproti předcházejícím velice specifický. Příčinou je loňský zásah ČNB, která oslabila korunu vůči euru na podporu exportu. Protože se zimní pneumatiky vyrábějí již v průběhu jara a léta, byli naši dodavatelé a výrobci nuceni na tento krok reagovat a zvýšit ceny průměrně o 7 až 10 %,“ řekl Jan Švec ze společnosti NejlevnejsiPneu.cz.
Blížící se 1. listopad je podle zákona o silničním provozu spojen s povinností přezout auto na zimní pneumatiky, pokud se na pozemní komunikaci nachází souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza. Povinnost platí i tehdy, pokud je vzhledem k povětrnostním podmínkám možné jejich vznik předpokládat. Říjen se proto jeví jako nejzazší období pro nákup zimních pneumatik.
Výsledky průzkumu dále ukazují, že standardní zimní pneumatiky například pro Škodu Octavii je v současné době možné pořídit již od 725 Kč za kus. Cena u známějších značek pneu se pak pohybuje od 1681 do 1953 Kč. Pokud si motoristé chtějí výhodně pořídit nové modely zimních pneumatik, měli by vyčkat až 294 dnů od uvedení těchto produktů na trh. Analýza společnosti Karsa Technologies totiž ukázala, že po uplynutí této doby cena zpravidla klesá až o 22 %.
30.10.2014Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva