Zájem o vozidla v Číně stoupl v listopadu meziročně o 2,3 procenta, ale zpomalil tempo růstu z říjnových 2,8 procenta. Oznámilo to Čínské sdružení automobilových výrobců (CAAM).
Na čínský trh s auty, který je největší na světě, nepřestává doléhat útlum domácí ekonomiky, poznamenal na svém webu deník South China Morning Post.
Celkově se v Číně v listopadu prodalo 2,09 milionu vozidel. Za prvních 11 měsíců roku dosáhl prodej 21,1 milionu vozů, což bylo o 6,1 procenta více než ve stejném období loni. Letošní tempo růstu je však podstatně pomalejší proti loňskému celoročnímu nárůstu o 14 procent. Loni se zde prodalo téměř 22 milionů aut. Země se tak stala první zemí, kde roční prodej překročil hranici 20 milionů vozů.
Prodej aut v EU pokračuje v růstu, v říjnu stoupl o 6,5 % Čínská ekonomika se však v letošním třetím čtvrtletí vrátila ke zpomalování, které v předešlém kvartálu přerušila stimulační opatření vlády. V období od července do září se druhá největší ekonomika světa zvýšila o 7,3 procenta, což byl její nejpomalejší růst za pět let.
CAAM uvedlo, že od září pozoruje u prodeje aut jasný trend zpomalování růstu. Asociace ještě na začátku roku odhadovala, že prodej vozů by za celý rok mohl stoupnout o desetinu. V létě ale svůj odhad snížila na zhruba osm procent. Generální tajemník CAAM Tung Jang v říjnu předpověděl, že čínský trh s auty se pravděpodobně zvýší jen o sedm procent.
11.12.2014Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva