Jak vypadal novinářský den pražského Autoshow? Kdo z automotivní komunity byl k vidění? Potkali jsme řadu celebrit a importérských PR manažerů!
Na zahajovací tiskovce předstoupili před žurnalisty šéf Incheby Drahomír Medveď, ředitel AutoSAP Antonín Šípek a organizátor akce Petr Ehrlich.
„V loňském roce, kdy se Autoshow poprvé konalo v novém konceptu, nebyl zájem vystavovatelů příliš veliký. Letos dokážeme nabídnout reprezentativní nabídku automobilů na českém trhu. Kromě nových aut můžou návštěvníci v Holešovících vidět i veterány a rozšířené doprovodné programy. Jestliže si loni mohli zájemci otestovat jen několik aut, letos je v nabídce pro jízdy plných 30 vozidel,“ řekl Medveď.
Z tiskovky novináři pokračovali k NH Caru, kam jeho ředitel Vít Pěkný pozval i Martinu Sáblíkovou. U Opelu je pak přivítal PR manažer značky Martin Hejral. Na stánku Fordu jsme se setkali s mluvčím značky Matinem Linhartem, u Bentley jsme pohovořili s manažerkou komunikace Porsche Inter Auto Irenou Bandovou.
Mitsubishi reprezentovala Pavla Drmotová. Na stánku Toyoty Louwman byl k vidění bývalý mluvčí Toyoty Tomáš Vaněk, který nyní provozuje vlastní agenturu. U Domanského jsme prohodili pár slov s tajemníkem SDA Pavlem Tunklem.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva