Nissan se opět pokusil o překonání českého rekordu v jízdě elektromobilem na 24 hodin. Stávající český rekord držel od září roku 2013 Nissan Leaf 24 kWh, když za 24 hodin ujel 1 281 km.
Čtyřčlenný tým ve složení Petr Vomáčka, Marek Tomíšek, David Kazda a Miroslav Tomíšek se na překonání rekordu připravoval dlouhé měsíce, ladil taktiku nabíjení, ideální trasu, piloval úspornou jízdu a s Leafem najel několik tisíc kilometrů. S příchodem verze Nissanu Leaf s 30 kWh baterií, která nabízí dojezd až 250 km na jedno nabití, dostaly plány na překonání rekordu reálné rozměry.
Start rekordní jízdy byl naplánován na sobotu 7. května v 10:00 hodin za dohledu komisaře agentury Dobrý den, který mohl v neděli 8. května v 10:00 hodin konstatovat, že rekord byl překonán.
Nissan Leaf 30 kWh ujel za 24 hodin celkem 1 362 km a stávající rekord překonal o 81 kilometrů. Leaf jezdil na trase dealerství AUTOBOND GROUP, Praha 9 – zákaznické centrum ČEZ, Mladá Boleslav a zpět. Nový rekord bude registrován a zapsán v české knize rekordů.
Nissan Leaf absolvoval během 24hodinové jízdy celkem 22 nabíjení na rychlonabíjecí stanici a spotřeboval celkem 236,7 kWh, což představuje průměrnou spotřebu 17,38 kWh/100 km.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva