Škodovka je letos již potřinácté oficiálním partnerem a oficiálním vozem pravděpodobně nejobtížnějšího cyklistického závodu na světě. Designéři této české značky navíc také navrhli trofeje, které 24. července v Paříži převezmou vítězové letošního závodu kolem Francie.
Tyto trofeje jsou mistrovskými díly českého sklářství. Při jejich tvorbě se nechali designéři ŠKODA AUTO inspirovat tvarem pneumatiky jízdního kola – je to reminiscence na jízdní kolo, kterým před 121 lety začala historie automobilky.
Celkem 21 etap Tour de France, které vedou celou Francií, je dlouhých 3 519 kilometrů a překonávají 28 stoupání. Vítězové budou vyhlášeni 24. července na Champs-Élysées – vedle celkového vítěze ve Žlutém trikotu se poct před miliony fanoušků dočkají také nejlepší jezdec bodové klasifikace v Zeleném trikotu, nejúspěšnější mladý profesionál v Bílém a nejlepší vrchař v Puntíkovaném trikotu, kteří zároveň k pařížské obloze hrdě pozdvihnou své trofeje. Předávání cen se zúčastní předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier.
Exkluzivní trofeje jsou ‚designed by ŠKODA Design’ a ‚made in Czech Republic’. Vyrobeny byly renomovanou sklářskou firmou Lasvit. Trofeje, vysoké 60 centimetrů a vážicí čtyři kilogramy, nadchnou svými emocionálními tvary, umně odvozenými od tvarů jízdního kola. Designéři se tím odvolávají na počátky automobilky ŠKODA: v roce 1895 založili Václav Laurin a Václav Klement v sídle značky – Mladé Boleslavi – manufakturu na výrobu jízdních kol. Již o deset let později vyjel z výrobních hal první automobil mladé firmy – typ Voiturette A.
Stejně jako v roce 2015 je trofej pro nositele Zeleného trikotu (nejlepší jezdec bodové klasifikace) vyrobena ze zeleného skla. Důvod: ŠKODA AUTO je při letošním ročníku Tour de France opět partnerem Zeleného trikotu. Kromě toho je automobilka už potřinácté oficiálním partnerem a dodavatelem oficiálního vozu Tour de France.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva