Předsedové vlád ČR a Slovinska, Bohuslav Sobotka a Miro Cerar, navštívili 23. ledna Škoda DigiLab v Praze. Spolu s předsedou představenstva společnosti Bernhardem Maierem hovořili o budoucnosti autoprůmyslu ve věku digitalizace.
Mimo jiné hovořili i o možné spolupráci mezi českými a slovinskými firmami. Bernhard Maier v této souvislosti představil i digitální strategii značky ŠKODA a podpořil intenzifikaci partnerství s technickými vysokými školami v České republice a ve Slovinsku.
„Rozvoj digitálních technologií, především s ohledem na nové služby související s mobilitou, má pro budoucí zaměření naší firmy stěžejní význam,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier. „ŠKODA DigiLab je v této souvislosti důležitou součástí naší Strategie 2025, s níž chceme značku ŠKODA připravit pro věk digitalizace. Jsme rádi, že politici mají zájem o výzvy digitalizace a že její rozvoj aktivně podporují,“ dodává Maier.
„Digitální agenda je prioritou české vlády, a to nejen uvnitř hranic našeho státu, ale je potřeba vnímat i agendu jednotného digitálního trhu jako jednu z klíčových priorit hospodářské politiky Evropské unie. Úkolem vlády je podpořit rozvoj moderních technologií a udělat vše proto, aby se díky nim dařilo zkvalitňovat životy občanů,“ řekl při příležitosti návštěvy ŠKODA DigiLab předseda vlády České republiky Bohuslav Sobotka.
24.01.2017Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva