Volkswagen se spolu se značkou Škoda dohodl na vytvoření aliance s indickou automobilkou Tata.
Ta má působit právě na indickém trhu. Cílem je vytvořit konkurenceschopné portfolio nových modelů, které se budou vyrábět výhradně v Indii.
Podrobnosti by měly automobilky zveřejnit v oficiálním tiskovém prohlášení, uvádí britský Autocar.
Tata doufá, že ji Volkswagen pomůže s vývojem technologií. Značky by mohly sdílet platformy a motory, ale většinu výroby a část vývoje si provede značka Tata sama. Pokud by totiž měla nakupovat „hotové“ díly od VW, bylo by to pro indický trh až příliš drahé. Česká automobilka Škoda má zase v Indii výrobní kapacity, které může pro automobilku Tata uvolnit.
Na čem přesně se automobilky dohodly, je ještě tajné. Prozatím jde jen o oznámení budoucí spolupráce. Volkswagen se nijak netají tím, že připravuje novou budgetovou značku, která má působit právě na rozvojových trzích. Prozatím se v souvistlosti s ní mluvilo o Číně. Situace na indickém trhu by ale mohla být velmi podobná.
10.03.2017Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva