Obdivovatelé historických vozidel budou mít v Mostě o víkendu 13. a 14. května žně. Místní autodrom hostí v premiéře závody formulí z velkých cen a cestovních aut vyrobených v minulém století. Uzávěrka přihlášek je 5. května!
Na diváckém svahu si navíc dají sraz majitelé veteránů, a to jak automobilů, tak motocyklů. Pořadatelům už se jich přihlásilo 141, své miláčky zároveň vystaví a absolvují s nimi po oba víkendové dny i defilé po velkém závodním okruhu.
Zájemci o sraz historických vozidel mohou posílat přihlášky až do pátku 5. května, podrobné informace a formulář najdou na stránkách autodromu. Posádka, která se zúčastní srazu a výstavy, získá dvě vstupenky na tribunu, jež platí také do depa závodních strojů. Může se těšit také na stylové občerstvení.
„Zájem majitelů veteránů nás velmi mile překvapil, další se stále hlásí. Mezi dosud přihlášenými 132 vozy včetně devíti velorexů a devíti motorkami je řada skutečných skvostů. Nejstarším exponátem je jednadevadesátiletá babička Praga Piccolo z roku 1926, z motocyklů pak jen o čtyři roky mladší BSA S30,“ upřesnila eventová manažerka společnosti AUTODROM MOST Veronika Raková.
V plejádě veteránů je zastoupeno 33 značek renomovaných automobilek od Alfy Romeo přes BMW, Jaguar, Ford, Chevrolet, Škodu až po Wartburg či Moskvič.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva