Organizátoři pražské výstavy Legendy seznámili novináře s průběhem posledních příprav na letošní akci, která proběhne ve svém čtvrtém ročníku ve dnech 10.- 11. června 2017 opět v areálu Psychiatrické nemocnice v Bohnicích. Zeptali jsme se na rozpočet výstavy.
“Tento rok ukážeme v Bohnicích více než 1000 exponátů a čekáme podobně jako loni 35 000 návštěvníků. Tato čísla dělají z Legend větší akci než byl například brněnský autosalon” řekl na tiskovce ředitel slavnosti Legendy Lubor Kos.
“Akce letos pracuje s rozpočtem ve výši 15 milionů korun. Už loni při třetím ročníku jsme se dostali do černých čísel a letos už bychom měli být v zisku. Bude ale ještě trvat dlouho, než se nám vrátí počáteční investice do prvních dvou ročníků,” řekl našemu portálu Luboir Kos.
Podle jeho slov je výstava pojištěna na miliardu koru. “Pojištění akce vyžadovalo měsíce vyjednávání s pojišťovnami, nakonec jsme se dohodli se Slavií,” řekl šéf slavnosti.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva