Dva největší poskytovatelé P2P carsharingových služeb v ČeR, SmileCar a HoppyGo, se na základě schválení ÚOHS z 25. června kompletně slučují. Vznikla tak jednotná platforma ke sdílení vozů s názvem HoppyGo, která funguje pod záštitou ŠKODA AUTO DigiLab a Leo Express.
Toto spojení umožní dosavadním desítkám tisícům zákazníků výběr z více než 1 000 vozů, čímž se HoppyGo stává největším poskytovatelem půjčování osobních automobilů v České republice.
Sloučení obou platforem přináší sjednocení služeb a nabízeného vozového parku, z něhož budou těžit zákazníci obou původních poskytovatelů. HoppyGo zůstává nadále bez vstupních poplatků a nabízí samostatné a speciálně navržené povinné ručení vč. havarijního pojištění s denní tarifikací, okamžité zaslání platby za zapůjčení vozu na účet majitele nebo asistenční služby vč. možnosti odtahu s dostupností 24/7.
„Spuštěním nového HoppyGo jsme v České republice vytvořili dominantní carsharingovou platformu, se kterou můžeme začít posouvat možnosti carsharingu opět výrazným způsobem dále – a to jak z hlediska pokrytí, zázemí, podpory legislativy, ale samozřejmě i technologií a inovací. Budujeme zde prakticky zcela nový trh a alternativu k vlastnění auta. Rádi bychom vytvořili úžasný příklad toho, jak se může carsharing stát běžnou součástí dopravního systému a každodenního života lidí,“ dodává Jan Charouz, CEO HoppyGo.
Mezi novinky, které HoppyGo představuje, patří automatické dopočítání rozdílu stavu paliva po dojetí a přímé vyúčtování, možnost rezervací na webu, okamžitá rezervace bez nutnosti potvrzení majitelů vozů, možnost určení vlastní ceny za extra kilometry, nastavení vlastní délky rezervace a další možnosti filtrování. Majitelé aut, kteří vozy v rámci carsharingu pronajímají, pak mohou těžit ze dvojnásobné carsharingové komunity v podobě desítek tisíc uživatelů.
„Naším cílem je maximálně ulehčit a zpříjemnit zákazníkům cestování. Postupně budeme do aplikace přidávat další nové funkce a služby, a to i za využití zpětné vazby našich zákazníků. Chceme spustit takové funkce jako odemykání vozů pomocí mobilní aplikace, k čemuž nám může posloužit koncernová platforma Volkswagen. Přímo se také nabízí, aby aplikace HoppyGo byla integrovaná do infotainmentu vozů ŠKODA. Toho bychom chtěli dosáhnout v dohledné budoucnosti,“ dodává Petr Dörner, COO HoppyGo.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva