Volkswagen Užitkové vozy je i nadále generálním partnerem projektu Lyžování dětem, který vstupuje do své čtvrté sezony. Pod vlajkou s logem značky se letos uskuteční 21 regionálních i celostátních soutěží pro děti a mládež. Organizátoři očekávají účast 10 000 sportovců.
„Volkswagen Užitkové vozy pokračuje v dlouhodobé podpoře českého běžeckého lyžování i v roce 2019 a Lyžování dětem patří mezi naše stěžejní projekty v této oblasti,“ říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika.
„Máme velkou radost, že obětavá práce trenérů a organizátorů již nese své ovoce a Lyžování dětem přitahuje stále více mladých sportovců, a to nejen z Libereckého a Královéhradeckého kraje. Všem závodníkům přejeme úspěšnou sezonu a mnoho nezapomenutelných zážitků ze zdravého pohybu v přírodě.“
V loňském roce se postavilo na start 22 soutěží celkem 9019 mladých sportovců, které přišlo povzbudit přibližně 14 000 diváků. Stejně jako v uplynulých letech došlo loni k významnému meziročnímu nárůstu počtu registrovaných závodníků, a to o více než 800 v obou krajích.
Program projektu Lyžování dětem pro rok 2019 zahrnuje 21 soutěží v běhu na lyžích a v přespolním běhu, z toho 11 v zimním a 10 v letním období. Stejně jako dosud bude mít většina soutěží regionální charakter, některé soutěže však přivítají účastníky z celé republiky.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva