Skupina PSA a Fiat Chrysler Automobiles se spojí do skupiny s názvem Stellantis. Název bude používán výhradně na úrovni skupiny jako firemní značka.
Dalším krokem v tomto procesu bude odhalení loga, které se spolu s názvem stane identitou společného podniku. Názvy a loga stávajících značek skupiny zůstanou nezměněny. Nový název vychází z latinského slovesa „stello“, což znamená „„zářit hvězdami“. Inspiraci čerpá z nového a slibného spojení legendárních automobilových značek a silných firemních kultur, které se společně stanou jedním z nových lídrů budoucí éry mobility, a zároveň přitom zachovají veškerou jedinečnou hodnotu jak celku, tak svých dílčích složek.
Latinský původ názvu vzdává hold bohaté historii obou zakládajících společností, zatímco evokace astronomie ukazuje na energii, optimismus a schopnosti obnovy, jež inspirovaly celou fúzi, která změní automobilový průmysl.
Proces vytváření nového názvu začal krátce po oznámení dohody o fúzi. Podílely se na něm vrcholové managementy obou společností a skupina Publicis.
Dokončení projektu fúze by mělo proběhnout v prvním čtvrtletí roku 2021, při splnění obvyklých podmínek dokončení, včetně schválení akcionáři obou společností na jejich mimořádných valných hromadách a splnění antimonopolních a dalších regulačních požadavků.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva