Sedmdesáti let se dožil v pátek 25. září jeden z nejznámějších českých motoristických novinářů, Ing. Tomáš Hyan. Autorsky stále plodný publicista začal své první novinářské krůčky, jak bylo tehdy běžné, jako externista.
První článek mu vyšel v jeho 16 letech, v roce 1966 ve Světě motorů, později působil v tehdy oblíbeném VTM, Letectví a kosmonautice, Motoristické současnosti, Automobilu (od roku 1973) a dalších časopisech. Mezitím vystudoval ČVUT.
Po roce 1989 pracoval v redakci AutoTipu, kde byl v letech 1992 až 1995 i šéfredaktorem. Později si jej vybral známý šéfredaktor Ing. Milan Jozíf jako svého nástupce, a to nejen na post šéfa časopisu Automobil (2001 až 2016), ale také se po něm stal na patnáct let členem evropské jury ankety Car of the Year za Českou republiku (2001 až 2015).
Před několika lety založil Hyan vlastní internetový časopis TH Auto, současně stále pokračuje jako jediný zástupce ČR ve světové anketě Motor roku (Engine of the Year) a je také předsedou poroty Auto roku v ČR.
28.09.2020Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva