Prodejci Mazdy stěhují stejně jako při první vlně prodejní aktivity do online režimu. O nájezdu značky na druhou vlnu pandemie jsme hovořili s generálním ředitelem Mazdy pro Česko a Slovensko Alexejem Kiriakovským.
Budete se u prodeje nových aut orientovat na online prodeje?
Jsme přítomni na všech distančních komunikačních kanálech a jsme schopni se zákazníkem nadále kvalitně – byť na dálku – komunikovat. Otázkou je, jak dlouho bude tato situace trvat. Je možné, že se dnes objednávka skutečně uzavře na dálku a vůz se později v autosalonu předá. Ale stejně tak je možné, že celý proces bude probíhat vně autosalonu – nebo i v místě zákazníka.
Jakým způsobem budou prodejci přijímat a vydávat auta ze servisů?
Pochopitelně za dodržení všech nařízení vlády. Dá se říci, že budeme využívat již nastavené postupy z doby první vlny. Servisy i zákazníci je již znají a s odstupem již můžeme říci, že perfektně fungovaly. Za první vlny k žádnému ohrožení či přenosu nedošlo.
Budete případně zajišťovat i odvozy vozidel ke klientům?
Tato záležitost zůstane v gesci dealerů. Jsem si jist, že část z nich tuto možnost, která skýtá vyšší stupeň komfortu pro klienta, ráda a ochotně využije.
Máte dostatek respirátorů a dalších ochranných prostředků?
Pokud je mi známo, jsou dealeři dostatečně zásobeni již od jarních měsíců. V případě potřeby mohou využít i možnost centrálních dodávek. Ty zajišťujeme v rámci dodávek náhradních dílů v celé Evropě.
Máte nějaké problémy s nedostatkem pracovních sil z důvodů nakažení, karantény, nutnosti hlídání dětí, atd.
Takovou informaci nemám a doufám, že se to ani dramaticky nezmění.
Jakým způsobem váš byznys ovlivní případné prodloužení lockdownu po 3. listopadu?
Tak jako u všech. Po prázdninách jsme začali jarní ztráty v plnění původních plánů pomalu kompenzovat. Teď přišla druhá vlna a plány to opět, zcela pochopitelně, mění. A to nikoliv k lepšímu. Ovšem naše plány jsou v rámci fiskálního roku naplánovány až k 31. březnu. Věřím proto, že se nám jejich plnění ještě podaří výrazně zlepšit.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva