Kia uspořádala v Koreji mohutný ohňostroj, který pomohl odhalit nové firemní logo a celosvětový slogan značky na znamení budoucí transformace této automobilky. Představení loga má jít ruku v ruce s ambicemi značky Kia vybudovat si čelní pozici v odvětví mobility cestou modernizace.
Logo symbolizuje nové cíle značky Kia a hodnoty, které zákazníkům slibuje nabízet prostřednictvím budoucích produktů a služeb, jakožto i zkušenosti, které tyto produkty a služby umožňují.
Příslib značky zpečeťuje Kia novým logem připomínajícím ručně psaný podpis. Rytmická a nepřerušovaná křivka loga vyjadřuje odhodlání značky Kia zprostředkovat okamžiky inspirace, zatímco symetrie loga znázorňuje důvěryhodnost. Stoupající partie loga představují rostoucí ambice značky Kia, a co je důležitější, její nabídku zákazníkům.
„Nové logo Kia představuje zasazení značky stát se ikonou změny a inovací,“ uvedl Ho Sung Song, prezident a CEO Kia.
„Automobilový průmysl v současnosti prochází rychlou proměnou, zatímco Kia se aktivně profiluje a těmto změnám přizpůsobuje. Naše nové logo představuje touhu inspirovat zákazníky společně s tím, jak se vyvíjejí jejich potřeby mobility; a také má inspirovat naše zaměstnance ke zvládání překážek, které v rychle se měnícím odvětví musíme překonávat.“
07.01.2021Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva