Od února se výrazně rozrostla síť plnicích stanic, kde mohou firmy a podnikatelé využívat trvalou slevu 2 Kč na kilogram stlačeného zemního plynu (CNG). Nákupní aliance Axigon totiž umožňuje čerpat CNG nově také v síti plnicích stanic E.ON Energie.
Spolu s největší sítí innogy Energo tak jde o 95 plnicích stanic z celkového počtu 219. Díky dvoukorunové slevě vychází odpovídající množství CNG asi o 10 korun levněji než litr benzínu.
Nákupní aliance Axigon umožňuje firmám i živnostníkům díky sdružené poptávce čerpat výhody jinak dostupné zpravidla jen velkoodběratelům. V segmentu motorových paliv jde například o takzvané plošné ceny benzínu a nafty.
V případě CNG je pak možné využít v partnerské síti slevu 2 Kč za kilogram paliva. Odběry prostřednictvím tankovacích CNG karet Axigonu kontinuálně rostou.
„V uplynulém roce překročily odběry CNG prostřednictvím naší nákupní aliance poprvé jeden milion kilogramů, což v meziročním srovnání představuje téměř dvojnásobný objem,“ říká Damir Duraković, generální ředitel nákupní aliance Axigon.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva