Milovníky motoristického sportu potěší právě vyšlá kniha Petra Dufka s názvem „Škoda Motorsport – 120 let na závodních tratích“. Autor ji představil 8. června v prostorách autosalonu Škoda Auto Opat v Nupakách u Prahy.
Na více než 220 stranách, klasického formátu A4, zpestřených mnoha dokumentárnímu fotografiemi je poutavým způsobem chronologicky zmapována celá, mimořádně dlouhá sportovní historie mladoboleslavské automobilky.
Od legendární jízdy Narcise Podsedníčka s motocyklem Laurin a Klement z Paříže do Berlína v červnu roku 1901 až po opravdu nedávnou současnost. Nechybí výčet nejslavnějších jezdců, stejně jako popisy vozidel, které psaly celou stodvacetiletou historii značky.
Slavnostní prezentace nové knihy v autosalonu Škoda společnosti Auto Opat v Nupakách u Prahy se zúčastnila také trojice legendárních postav závodění s okřídleným šípem, dnes už osmaosmdesátiletý, stále mimořádně čiperný Oldřich Horsák, sedmdesátiletý Ladislav Křeček a osmašedesátiletý Miloslav Zapadlo.
Při příležitosti prezentace nechyběla ani trojice unikátních historických závodních speciálů: Škoda Sport a Škoda 200 RS, ale i současná Škoda Fabia Rally2 Evo.
Knihu Škoda Motorsport – 120 let na závodních tratích nyní ještě očekává oficiální křest v rámci 48. ročníku Rally Bohemia, ale zájemcům je na pultech knihkupectví k dispozici již nyní.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Česká vláda projednávala na středečním zasedání podporu uvažované gigafactory na baterie koncernu Volkswagen. Do tohoto jednání přišla informace, že automobilka plány na stavbu továrny prozatím ruší.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Agentura Better měla pro Scanii původně dělat správu výkonnostních kampaní, ale nakonec si obě strany dohodly větší byznys. Firma nakonec bude mít v České republice, na Slovensku a v Maďarsku na starosti celou komunikaci značky Scania.
Výrobní závod Toyota Motor Manufacturing Czech Republic v Kolíně chce do roku 2030 dosáhnout uhlíkové neutrality a již o deset let později by měl vytvářet nulové emise CO2. Hlavní oblastí, na kterou se zaměří, je redukce spotřeby energií, přechod na bezemisní zdroje a zlepšení technologií.
Šéf Toyoty ČR Martin Peleška předal ve středu 14. června dva vozy Mirai ministrům práce a sociálních věcí a životního prostředí. Členové vlády mají rok na to, aby otestovali jejich vodíkový pohon.
Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka /KDU-ČSL/ a ministr životního prostředí Petr Hladík /KDU-ČSL/ už v minulosti nakupovali pro své resorty hybridy a elektromobily, teď se rozhodli rozšířit flotilu bezemisních vozů o vodíkový pohon. Od Toyoty si na rok pronajali za 20 000 korun měsíčně po jednom kusu Miraie.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva