Od roku 2021 bude limit pro průměrné emise oxidu uhličitého u nových aut v EU 95 g/kilometr. Zpřísnění pravidel schválil Evropský parlament. Původně mělo nařízení platit od roku 2020, odložení si vynutilo Německo.
Dosavadní pravidla počítají se snížením emisí na 130 gramů na kilometr do roku 2015. Evropská komise původně navrhovala, aby nový limit platil již od roku 2020, a v tomto smyslu zněla i původní podoba dohody s členskými státy z loňského června. Proti tomuto návrhu se však postavilo Německo, které je předním výrobcem aut.
Výsledkem je kompromis, podle kterého musí do roku 2020 splňovat nový limit pouze 95 procent nových automobilů. Pro všechny vozy bude limit platit od roku 2021.
Německý koncern Bosch oznámil snižování nákladů a počtu zaměstnanců kvůli chmurnému výhledu na rok 2024. Společnost očekává stagnaci výroby vozidel, což bude mít dopad na ziskové marže.
Zimní zahrada pražského hotelu Holiday Inn hostila 16. dubna novinářskou prezentaci elektrického Renaultu Scénic E-Tech.
Několik měsíců poté, co musela Česká republika vzdát své ambice na investici Volkswagenu do výstavby továrny na baterie do elektromobilů koncernu u Plzně, je tu další investiční pobídka na gigafactory.
Ve Volkswagen Financial Services se budou v lednu měnit manažeři. Z firmy odchází fleetař Jan Pařízek, v lednu se objeví u jiné koncernové značky. Na pozici ho nahradí dosavadní brand manažer firmy.
Skupina Emil Frey v České republice vstupuje díky novým značkám do další klíčové etapy svého působení v České republice. Jejich integrace s sebou nese potřebu adaptovat organizační strukturu, začlenit stávající zaměstnance, přijmout nové posily a provést další úkony k zajištění bezproblémového a efektivního chodu celé organizace.
Tisková zpráva